sábado, julio 08, 2006

temps era temps...sopar a ca la marinina

ahir, el q va començar com un sopar de 3 amigues va acabr sent una sopar...m...diferent! m'explicaré, es va començar a preparar el sopar quasi a quarts de 12, no se sabia q preparar, i una diminuta part del sopar va ser indigest, ja q era cru (les famoses fabetes!)
Marinina, núria vallès, jordi vallès, ninu, solà, bruna i meritxell a ca la marina...bla bla bla, vam xerrar mooooolllts, i "nos dierins las 12 y la 1 y las 2!" a partir d'aqui jo no em fai responsable del q va passar, ja q vai abandonar la nit, ja q a hores d'ara del dissabte estic treballant com a bona treballadora q sóc, i per aixòs aprofito el temps fent el brlog tan "mínimamanet criticat" ahir pel sr.solà, q deia q no s'actualitza!

per cert, aquesta nit...CONCERTAZOOOO! partora a st.julià, i si ha d'anar per a col·laborar amb els nostres grans amics i compatriotes del ball dels cap grossos, ja que han de recaudar fons amb la barra, i per tant entenem i respectem q no ens puguin invitar a res, i mira si són bones persones q ens deixen portar l'alcohol a nosaltres i ells ens venen la fanra, jajjaja

s'arribarà a la Granada avui... es veurà en el pròxim capítol de...trikinada+salsa

2 Comments:

Blogger petrus said...

ui meritxell, el que et vas perdre ahir!! vam acabar al castell de marmellar amb el terrano (marina inclosa). va ser una espècie de paris-dakar, però al penedès. amb moments molt crítics! per més informació... l'aixnoésunacollaniesres!! i avui festival a st julià!

5:04 p. m.

 
Blogger B-612 said...

Juas!! I tan crítics!! Em pensava que em passaves per sobre!! XD Ja fareu la crònica del dissabte, que jo no vaig poder venir pq tenia un sopar amb 12 tipus de formatge i mil milions de copes de vi. Festival i trallada final!! XD

9:36 p. m.

 

Publicar un comentario en la entrada

<< Home