sábado, octubre 14, 2006

el primer post de la marina...!

Bé doncs, aquí escric el meu primer post.... no sé pas què posar-hi, però la meritxeil m'ha explicat ara com es fa i per tant fai una prova...., després ho deixaré aquí tot preparat per quan arribi de festa aquesta nit escriure alguna cosa... que llavors serà més divertit jijijiji

Benu doncs fins aquí la meva primera intervenció en aquest bloc.

només afegir una cosa d'ahir a la nit, la moderna era molt divertida i s'ha de dir que hi ha una persona que ens segueix a tot arreu..!!!!

Apa doncs, fins la propera..!!!!!

1 Comments:

Blogger nasabat said...

ooohhhh!!!

aquesta és la meva petita col·laboració al blog-web-post (no sé com es diu..)

jo estic tota pansida a girona, trobant-vos molt i molt a faltar i fent amistats amb tots els erasmus haguts i per haver-hi a girona. Tinc unes ganes boges d'anar a l'inzolia, crec que estic patint un delirium tremens i tot!!

així que prepareu-vos perquè la meva tornada serà apoteòsica! i potsetr trenquem algun braç que altre, jejeje

petons i fins aviat:

I'm a nurse!!

1:19 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home